paint and colour

Darling, I´ve missed you today!

Fysikprovet blev uppskjutet en vecka :D:DD! Underbart, inget panikplugg ikväll <3
Jag och Sara sket därför totalt i att plugga och gjorde annat kul istället. Drog hem till henne, åt och bytte om, och sen åkte vi till deras renoveringslägenhet och målade i tre timmar! Haha blev kladd med färg, vita händer på bådas arslen och faktist flera fönsterlister målade! Snälla som de är så får jag betalt och extra cash är inte fel :))

Glömde berätta förresten, dagen började totalt kaos! Först hade jag knappt sovit någonting pga tankar som höll mig vaken halva natten. Sen hade jag ställt klockan extra tidigt för att slippa stressa på morgonen (my ass..). När jag väl skulle äta frukost blev det strömavbrott! Klockan blev halv åtta och jag var äntligen klar, så fick jag för mig att jag skulle byta om, INTE bra att ändra sig i sista stund.
När jag var klar, 20 i, så kutade jag till mami och vrålade att vi skulle åka. Då var hon inte klar! Och jag fick hjälpa henne att packa sin mat och allt annat. Behöver jag ens nämna att jag kom försent?
Well well, my morning hehe ;) Tur att dagen inte fortsatte i samma stuk :D

Nej, nu sitter jag här med färg över hela händerna! Orkade inte skrubba bort allt när jag kom hem hehe. Får göra det nu, och historialäxan till imorgon samtidigt.

Ciao Bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0