okey, time to sleep!

Jag har en väldigt vis vän, Anele kallar hon sig (? huh). Alla mina miljoner läsare kan ju kolla in hennes blogg som är länkad till väänster här <-----, lite längre ner men då kallad Anneli.

För att komma till saken! Min mycket visa vän har ett bra motto.

Livet handlar inte om att vänta på stormen att passera.
Utan det handlar om att lära sig dansa i regnet.


Hon är klok hon, Anele. Nu ska vi sova, katten och jag. Fast katten snarkar redan, borde jag också göra.

So long; sweet dreams <3

Kommentarer
Postat av: den visa vännen Anele

Åhh :) hedrad vis vän

Dock var det inte jag som kom på mottot men jag såg det nånstans and I liked it a lot, men tack så mycket snälla du! :)

2010-03-24 @ 12:26:19
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0