off

Kände mig lite borta från da blogg igår! Hade inget kul att skriva om och en dunkande huvudvärk hjälpe inte ett skit.

Trögade sönder under hela dagen. Kollade på filmer/tv, läste bloggar, kollade på film, läste bloggar .. you get the picture. Sen på kvällen så orkade jag inte vila mer så jag drog till dansen (kom säkert en kvart för sent hehe) och tittade på. Börjar fatta koreografin nu :D Har missat lite för många gånger när jag varit sjuk, och Disco N4 är inte det lättaste att ta igen, men det börjar lösa sig.

När jag väl kom hem vid halv tio så fick jag för mig att jag skulle ta ett bad! Har bara hänt en gång sedan vi flyttade in i somras, det går ju så mycket snabbare att duscha ;)
Men det var jättemysigt! Hade massa tända ljus och försökte att få mina muskler att slappna av för en gångs skull. Wunderbart :D

Well well, har håltimme nu! Ska försöka ta tag i att plugga lite eftersom jag inte pallade igår. Tror Therése redan sitter och jobbar och hon är sjukt bra att på att få mig att verkligen läsa det jag ska! Det uppskattas.

Hörs :)

Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Vad är det för dans?



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

MISSA INTE TÄVLINGEN!

2010-03-18 @ 10:19:19
URL: http://livebytobbe.blogg.se/
Postat av: the one

Disco nivå 4 :)

2010-03-18 @ 16:49:59
URL: http://dancedarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0