not so sunny :(

Hello :)

Pluggandet har gått sådär helt ärligt! Fick först städryck imorse och städade alla rum, tills jag kom till mitt eget och såg krigsområdet, då gav jag upp..

Sen när jag väl verkligen kommit igång med att läsa så ringer en kompis och babblar oavbrutet i säkert mer än en halvtimme (haha, i can see your face now ;)) och sen gick det bara inte att börja igen :( Ska i alla fall försöka gå igenom allt innan the family kommer hem!

Okej, jag känner att det här inte alls går bra hehe. Kommer tillbaka när jag har något roligare att babbla om!
So long!

okej, det syns inte men det var typ världens stup till vänster på bilden och precis bakom stenen jag klättrat upp på.
haha jaja! till min poäng - KOM VÄRME <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0