nightynight

Hemma! :) Blev tidig hemfärd. Orkade inte ta bussen och pappa ville inte hämta senare, mucho i-landsproblem!

Hos nellpell var det bara mys! Det blev lite kaos på ditvägen (läs: gick åt fel håll, missade varandra, krigade i slasket..) och hörde att Kristian cyklat förbi mig. väl där så var det bara kul :)
Kollade på Melodifestivalen, åt vaniljbullar och pratade alldeles för mycket under låtarna, mys <3 själva melodifestivalen är inte min grej! Det är myset och gemenskapen jag gillar men inte festivalen egentligen. Nästa år ska jag trotsa grupptrycket mahah! Jaja, hejade i alla fall på Salem och manboykillen men Anna var ju hur söt som helst :)) Jag var dock den enda som blev glad när hon vann, verkligen ALLA buade. Markus sa att hon lät som ett får, not okey!

Just det! jag tog med kameran och fotade och filmade som en duktig bloggare ska göra. Frågan är bara om jag vågar lägga ut något av det hehe .. ;)

åh kissen kom och krafsade på dörren <3 nu ligger han i min säng och snarkar bredvid min klädhög. What have happened to me? Brukade alltid ha städat förut, helt plötsligt är det grejer överallt! grr ..


nej nu ska jag sova! hej tant -igen- men det ska bli grymt skönt att krypa ner i en varm säng och läsa Breaking Dawn (med en snarkande kissemiss höhö)
Sleep tight <3
(ska tagga ner med att pumpa Salem ur högtalarna ett låångt tag. Känner mig sådär härligt glad igen! Yeez vad jag älskar den känslan!<3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0