New day of victory

Morning!

Sitter i soffan och har just ätit frukost. Alltså, VET du hur mycket tid man sparar ifall man inte sminkar sig!? Det är helt sjukt. Egentligen sket jag bara i att kleta på mascaran och eyelinern idag men ändå, klockan var inte "åh-nej-måste-kuta-nu-hinner-inte-äta-frukost" mycket!

Vaknade för ett bra tag sen men har fortfarande inte hunnit vakna i huvudet riktigt hehe. Idag blir det att åka till innebandyn, säga hej och hej då, sen dra till vårdcentralen. Känns på ett sätt så sjukt onödigt att bara komma och säga hej klockan 8 på morgonen, men vad gör man inte för att få lite närvaro haha!

Sitter och kollar på skinnjackor såhär på morgonkvisten. Min gamla känns så tråkig och jag skulle vilja ha en svart i vår :) Pendlar mellan två stycken. En billigare fuskverision (hallå, sparar pengar -tant-) eller en sjukt mycket dyrare men äkta.. Den första såg jag på en tjej på bussen för någon vecka sen - den satt så sjukt snyggt på henne! Hittar jag någonsin en jacka som passar så bra kan jag dö lycklig (okej, kanske inte bokstavliget hehe) Men den andra är också galet snygg ..

Well well, I-landsproblem kan vänta. Ska klä på mig iaf, det kan man faktiskt begära att jag ska göra även om jag bara ska komma och säga hej. oh katten har vaknat nu <3

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0