morning sunshine

Hello darling!
look who's blooogging ;) sitter här med min frukost och passade på att kriga lite för att få använda datorn hehe.
friday idag! ska bli skönt med helg och få sova som ATTAN! Sov typ fem-sex timmar inatt :S vaknade vid klockan fem och kunde knappt somna om, låg typ och väntade på att få gå upp (himla excited morgonbarn hehe)

hm, vad ska man ha på sig .. morgonens fundering hehe! jag vet vad jag vill ha men det ligger i lollos rum :(( och hon får värre spel än Godzilla om jag går in där när hon sover. Äsch, får klura på det!

Nu blir det att äta upp frukosten och gosa med katten :D (kanske klä på sig också hehe)
Good day :))
 
can't wait tills solen skiner om morgnarna och man kan äta frukost på verandan.. ooh sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0