less is more

Hehe, det får stämma idag. Har varit så oaktiv här!

Har i alla fall hunnit plugga, tvätta håret, fixa frisör och säkert massa annat trevligt jag inte kommer på. Och vilat upp mig, fit for fight igen! Om någon månad kommer förresten finaste skorna hem till mig :)) (jag vet, en månad är skitlång tid. men de är från usa så hur värt? så värt!!)

Jag borde ligga och drömma söta drömmar nu men det går inte. Varför? Historia och engelskaprov, båda imorgon. Yeah, jag hörde din tunga suck. Men I´ll be fine, snart lov fyllt med gula kycklingar.

Ska samla krafter och krama katten sen blir det Isac Newton och Tycho Braeh. Hoppas du får det minst lika roligt som mig.

Lots of love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0