kaos

Maaah! Har suttit nu in ages och bara fixat den sketna headern . Tack Anneli, smulan höhö, för sidan. Men nu försöker jag fixa bakgrunden och allt blir kaos. Får ha de sketna ränderna så länge då! (märk min ilska tack)Yeeah, jag la ut en bild på mig ändå. Får se hur det blir sen :)

Den första jag visade min blogg för var då Anneli (numera Manneli? Hur är det med rösten?) och det var hemskt!!
Kändes som jag blottade mig själv totalt! Makes no sense kanske, men det var så det kändes. Förstår inte hur människor klarar det, visar sina tankar och känslor för tusentals varje dag. Jag tycker om min lilla darling :) Du och jag, bloggen, we can do this! Hahhaha okej jag skrattade själv åt det där.

Nej jag tänker i alla fall inte visa den för någon annan nära på ett tag, räckte med manneli hehe. Var seriöst nära på att krypa under täcket!

Jaja, jag och min humor ska gå och fixa det där coola sakerna jag snackade om innan. 

                         
          Ungeför såhääär mycket vårkänslor har jag! (eh ja, syftar på tulpanerna)

Kommentarer
Postat av: Manneli

Nemas problemans och tack för att jag fick se bloggen hihihi, det värmde mitt manliga hjärta! (öh... inte skillnad på manliga och kvinnliga hjärtan kanske men ville få in själva man-grejen....)

SNYGGT BLEV DET IALLAFALL! :):D (din header, itne min man-grej :P)

2010-03-10 @ 12:10:43
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0