jaaaaaaaaaa!

Sitter och skriker i telefonen (hehe). Är så himla glad nu! Åh Elin är btw en riktigt bra vän! Ringer henne mitt i natten och är glad som attan och hon låter mig sitta och skrika ut mina glädjerus fast hon mest av allt behöver sova! (HAHAHAHA SKIT! hon citerade just allt jag håller på att skriva, sluta känn mig så bra!

Jaja nytt ämne. Hemma hos Line var det massa mys :D vi lagade mat (skills!!) och tramsade runt. Vi tog ut cykeln en stund också och cyklade omkring i våren! Sommar-nostalgi <3! Hahahha vid ett tillfälle hamnade vi framför en gigantisk vattenpöl! Den gick tvärs över vägen och var säkert 5-6 meter lång. Efter att ha diskuterat i några minuter hur vi skulle komma över (och studerat en annan stackars gubbe på cykel som också skulle komma över, vi skulle försöka se hans teknik) utan att ramla ner i sjön eller liknande så kom vi äntligen på hur man skulle göra. Jag tog sats med cykel, hon hoppade upp och vi körde över med VÄRLDENS fart och hade fötterna nästan uppe på styret! You should have been there haha!

Efter några trevliga timmar drog jag hem till Elin ett tag där alla andra människor redan befann sig. Haha blev mest skitsnack egentligen och sen satte vi på The Dark Knight (efter att lisa och jag gömt Sweeny Todd! vi skulle skitit på oss ifall ni satte på den, vad tänkte ni med? morr...)

Helmys dag, behövdes verkligen :) Ska upp om några timmar så nu blir det sova!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0