in my place

Fem minuters andepaus sen kör vi igen!

Kom nyss hem efter lång dag. Först skola med två prov, hade faktiskt inte pluggat ordentligt på något. Efter det in stan, stressa omkring i alla affärer och försöka hitta allt jag skulle köpa. Hann inte njuta av våren som nästan kommit, fyfy. Sprang till frisören och klippte håret. Blev säkert bra, ser inte så stor skillnad haha. Crazy hair.

Nu måste jag panikstäda rummet (läs: kasta in kläderna i garderoben) och sen kommer brors flickvän med familj hit! Hon har varit i Indien i en månad och kom till Sverige för kanske någon timme sen så det blir massa våfflor och mys :)) Just det, glöm inte våffeldagen, säkert den viktigaste dagen i kalendern! Spröda våfflor med björnbärssyllt yes please.

Sen ska karaktärsanalysen till dramat skrivas klar, tar sjukt lång tid! Fast först måste jag läsa hela manuset.. Lång dag? Lång dag!

Pumpar Coldplay och taggar till. Kommer behövas mycket socker för att väcka mig ur min skönhetssömn som vill hälsa på hela tiden. 

Love love sugar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0