i am a Dancer!

Du vet den här känslan... Man bordebordeborde inte göra något. Men det är så kul så du gör det ändå! :D That´s what happened på dansen. Kunde inte låta bli att hoppa in och röja i slutet! Hur ont jag än har nu var det värt det :D

Saknar det så mycket! Dans är en så stor del av mig men det har blivit av och till på senaste tiden.. Dels har det varit problem med halsen och sen har jag inte känt för det nästan någonting! Jag är en sån person att jag måste göra det jag känner för. Tvingar jag mig att göra det ifall jag inte har lust tröttnar jag på en gång. Men det är på väg tillbaka, jag känner det <3
 

Bild från senaste uppvisningen, Disco! Så GALET kul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0