history

Hehe satt i en minut och försökte komma på något fint sätt att hälsa på, får väl bli ett vanligt hej! :)

Den här dagen är nog den längsta i veckan, 8.00 till 16.25!! Helt sjukt! Bara att härda ut de två timmar som är kvar :)
Har verkligen lust att shoppa järnet nu förresten! Jag hade klädköp-förbud under hela februari (det var pain, så mycket som jag köpte förut! Men det gick, med mycket hjälp hehe) och har ännu inte köpt något i Mars. Helt crazy med tanke på att det är den 16e idag .. Men det är svårt att börja shoppa igen när man väl börjat spara pengar. Vill nästan inte göra av med något nu hehe ;) Men jag får belöning, mycket sparade pengar! Och det är baara välkommet till sommarn :D

Åh sommaren kommer bli underbar! Glass vid ån en solig dag, solglas på näsan, skinnjackan på kyliga kvällar och bara kunna allmänt hänga utan att frysa av arslet! Redan idag på matten, sken solen in genom fönstret och värmde på min rygg uhela lektionen <3 really missed that..

Oj, historian börjar om fem minuter! Jag som hade tänkt göra klart historialäxan nu på rasten, oups..

Ha en wonderful dag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0