hej school

Hi! Datasalen är väl alldeles un-der-bar! Mörk, mysig, lite sådär unken luft..
Me rrrrreally like!

haha digga mitt skrivbord!

Idag firar jag och bloggen en vecka tillsammans :D! (men sluta garva hahaha) Och idag har Sara och Elin sett den :O pain in my ass! Blottande känslan is back .. 

Well well, har slutat för idag och väntar på Sahara! Ska dra hem till henne och plugga nu och det blir säkert mys! Fick veta att vi inte har fysikprovet imorgon :D:D:D mitt liv är räddat! Ulf hade inte skickat ut sammanfattningarna på provet som han lovat så det blir uppskjutet :)) Ingen aning om hur länge men jag är sjukt tacksam för det lilla!

Nu slutar Sarä så då drar vi väl snart!
Wish me luck :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Skit mysig blogg Lilli! Löv it :)

2010-03-15 @ 17:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0