heck yeah!

Sitter och mumsar på min hönö-kaka. Så gott bröd, mm! Får lite spel också på sidor som inte fungerar som de borde, grrr!! Not cool dude! Jaja, that´s what´s happening at my place.

Andra tyskaprovet - check! Det går framåt, snart är det gripande välförtjänta lovet här!

Var btw på dansen idag! Och jag dansade! Fattar du eller? Jag . Dansade . ! So freaking-kick-ass awesome!! :D

Imorgon är det sista riktiga skoldagen, ska bli så skönt med lov. Fast jag ska ta bussen tio över sju imorgon, det är inte okej (gillar det pedagogiska med fetstil där .. ) !

Imorgon är det dans och annat kul som händer, men det babblar jag mer om imorgon :)

Har en biljett till drömmarnas land, tror jag ska utnyttja den nu och sova järnet.
 
Good good night <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0