crax

Lång dag igen. Yeah, du får höra det ganska ofta du!

Har inte hunnit babbla om någonting som har hänt och det händer bara mer och mer saker så jag hinner inte catch up med allt. Okej, snabbverision!

Lördag: Mys på morgonen hemma med syskon, hittade gamla bilder på datorn som säkert är 5-10 år gamla, haha så underbart! Sen panikfix och ner till stan. Köpa presenter (FINASTE neccesären, kan inte sägas nog många gånger) och träffa folk. Därefter blev det en lång tur till Linda där party väntade. Kollade på Män som hatar kvinnor senare, not cool! Hilma känslofreak som jag är pallade jag inte titta nästan någonting haha! Efter en lång kväll - hem och sova! Förlorade en timme hallå! Min hjärna har fortfarande inte ställt om sig! Jetlag höhö?

Söndag: Möte på morgonen, IKEA med familj efter + lunch. Köpte en lampa! Pensionärspoäng - check! Sen till 100 olika affärer för att försöka hitta en dator som jag ville spontanköpa. Men ack, slut överallt!
Därefter hem, "plugga", städa rummet, fixa lampan och massa sånt kul. Gjorde något mer men kommer inte ihåg vad, such an i-landsproblem!

Idag (måndag för alla tröga <3) : Skola, det första av tre tyskaprov är klart! Idrott med pain-fys, faktiskt skitkul! Slutade kalastidigt så jag drog ner på stan och tittade på datorn jag funderar på att köpa.
Alltså, seriöst! Jag blev övertygad om att Mac är bäst, gudomlig, överjordisk och så virusfri så att det finns inte. Rätt var det var hade jag lagt undan en dator, massa extra tillbehör och sagt "Jaaa, jag lyder dig o store Mac" (nåt sånt, kommer inte ihåg ordagrant). Duktig försäljare där och att han var snygg var inte en nackdel hehe.

Nu har jag varit hemma ett tag och trixat runt. Gjort massa sjukt kul saker som jag icke (:D) kommer berätta om på ett tag och så har jag pluggat arslet av mig på nästa tyskaprov som är imorgon.

Tycker inte om såhär långa inlägg. Det fick bli ett undantag eftersom jag var tvungen att hålla dig updated höhö.

Nu ska jag hinna besöka sömnlandet innan mobilen spelar Lost (yeah, jag har coldplay som väckarklocka :D) på högsta volym. 

Sleep tight <3

Kommentarer
Postat av: anneli

Hahahhahahahahahaha "Jaaa, jag lyder dig o store Mac" :'D



btw så läste jag inlägget jättesnabbt, blev liksom stressad och fick för mig att jag var tvungen haha :o

2010-03-30 @ 12:15:58
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0