brighty brighty

Har en röst som skriker i mitt huvud (hahaha pratar i telefon. okej, det var inte jättekul.) och jag ska snart panika mig in i duschen. Ska hem till en kompis nu på morgonen och ha party. Vi har knappt träffats alls i år och det suger sönder! Men nu blir det party :D

Igår var jag hemma hos Emilia hela kvällen, så sjukt mysigt. Jag fick hela hennes familj att se på Mary Poppins mohahaha. Nej men hon har verkligen världens mysigaste familj. Allt är så naturligt bara och alltid så mysigt.

Åh det är fleera plusgrader ute :D måste se till att beställa hem skinnjackan snart så att det blir lite roligare att gå ut hehe. Nu för tiden snor jag alltid lollos, men hon blir inte alltid så glad. Fattar inte ..


sommarkvällar .. <3

Kommentarer
Postat av: confused anneli

fattar inte heller varför systrar inte uppskattar att man tar deras saker.... :s

2010-03-21 @ 13:05:28
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0