bdshgsa

Känner att jag vill skriva nåt men kommer inte på vad. Åååh är på sådär jobbigt humör, allt är bara fel just nu. moorrr. (pmsbaaarn hehe)

Samtalen mellan mig och Lollo har varit typ
lollo: SÄTT INTE PÅ MIN DATOR AAARRGGHH!!!
jag: men åh, vad vill du mig... :'((
lollo: men förlåt, menade inte så..
(jag sätter på datorn igen)
lollo: MEN VAR GÖÖÖR DUU AARGH *damp DAAMP*

Vi kollade förresten inte på Mary Poppins :( hade tydligen inte kvar den, måste ha slängts i flytten. Ååh bajs! (yeah, jag blir phett normal and stuff när jag har pms. NÅGOT FEL!? (okej, pms-damp kanske passar bättre..))

Imorgon blir det i alla fall matteprov. Det kommer gå bra, kalasbra, super, fint, jättebra, KANON :D! har hört att säger man det tillräckligt många gånger tror man själv på det hehe.

nu ska jag fortsätta tracka elin på facebook :D (inte samma elin som såg att jag bloggade, den andra. hm, måste komma på ett system ..) och sen ska jag väl gå och lägga mig :))

Good night, sleep tight and don't let the bedbugs bite :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0