appdejt (höhö update, inte apdejt)

Tog mitt förnuft till fånga och stannade hemma :) Skulle ändå inte fått dansa, och pluggar jag istället kan jag få MVG på matten :DD helst på företagsekonomin i och för sig eftersom det provet är först, men matten .. Ååh vill ha ett mvg där nu! Tror inte jag fått ett enda mvg i matte på hela läsåret :( och som den mattenörd jag är så villvillvill jag ha mvg nu!
Oh måste dela med mig av nördighet! Satt och räknade nyss och gjorde roligaste talet! Det tog en hel sida och man var tvungen att tänka sådär extra mycket som man bara behöver på vissa tal :)) (kalla mig sssnillet *läspa för att få fram rätt effekt*)

Hehe ja det här blev väl min fem-minuters paus då. Tillbaka till böckerna :D
 
hahaha lööövly!


Kommentarer
Postat av: Sveinsophie

Great site, keep up the good work!

2011-05-24 @ 15:48:11
URL: http://sveinsophie.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0