random hej stockholm hej

Kom ganska nyss hem från en spontan tur till Stockholm.
Jockthepock ringde och sa att Elin hade konsert på kvällen så det var bara att kleta på mascaran och dra till bussen. Fick med en Lisa också, som i sin tur fick med en Markus.

Så vi tog tåget till hufvudstaden och hade party party. Konserten var riktigt fin (min vän är bäst ever) och efteråt träffade vi konstiga musiker.

Det är faktiskt min plikt att varna dig nu
. Träffar du en musiker, tänkt till innan du överväger att du fortsätter prata med den. Den kan vara konstigare än du tänkt dig. Varning varning här (hehe jag gillar faktiskt dig ändå ;)).

Nu tänkte jag däcka. Morgondagens planer inkluderar kanske en elin-dejt och sen på kvällen fika med massa underbar vänner!

Fick btw för mig, typ nyss 02.10, att jag skulle äta kladdkaka. Jag kommer dö tjock, tjock och lycklig <3

Klem klem. Hörs imorgon babes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0