Hahaha ååh ankan då <3

Hahahha hittade fina filmer från midsommar. Enjoy, vi gör film av dina skämt! (mörk reklamröst)


Hahahha failad inspelning av skämtet:

En man stannar en bil på motorvägen
Mannen: Grattis! Ni har precis vunnit 20 000 kronor! Vad ska ni göra med pengarna?
Föraren: Jag ska nog ta körkort för pengarna
Frun: Lyssna inte på honom, han svamlar alltid när han är full
Farmor i baksätet: Jag visste att vi inte skulle komma långt i den här stulna bilen
Röst från bakluckan: Släpp ut mig!


- Vill du ha en påse till deodoranten?
- Nej, jag tar den under armen

hahhahah denna är bäst. pojken/flickan.. HAHA!

Kommentarer
Postat av: orvel

HAHAHAHAH kan inte sluta skratta åt filmerna :'D

2010-06-26 @ 23:27:34
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: caroline

snygg blogg!

2010-06-27 @ 11:02:59
URL: http://carolineklund.devote.se
Postat av: OAHH

kolla min maniac-min!!

2010-06-27 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0