ECLIPSE JA TACK!

Idag vaknade jag sjuk. Typ sjukt sjuk, kunde inte babbla imorse :( Men det fick inte hindra Eclipse-premiären!


Drog ner på stan för att köpa biljetter, (internet dog i rätt tid till biljettköpet) mötte Elin och skyndade bort till bion där Uppsalas alla små fjortisar stod och köade. Vi lyckades få två biljetter längst fram, awesome!
Filmen strulade som attan i början btw. Det stängdes av, började om, allt gick i slowmotion, stängdes av igen mm. Men när den väl drog igång så avled man, den var hur bra som helst! Faar far mycket bättre än tvåan, tyckte tvåan var ganska dålig egentligen.

Jaja, därefter åt vi tjockiskäk, köpte kläder, träffade vänner osv. Åkte hem till Emilia som försökte muntra upp en sjuk liten flicka (eh jag) och sedan gick vi hem till mig och satte på Harry Potter - fången från Azkaban. Woho, vi går framåt i maratonet!

Nu känner jag mest för att sova, dels för att min hals snart ger upp och dels för att biverkningar från medicinen fortfarande finns kvar. Hej hej tant, nu ska vi komma hem tidigt och sova tidigt!

Sov gott, gör någ crazy och väg upp min tanthet. Gör något typ GALET crazy.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0