8 juni

Morning.

Igårkväll däckade tydligen jag och Emilia på Lollos säng. Jag vaknade kvart i fyra i morse och skakade liv i Emilia för att kolla om hon också var vaken. I know, I´m the best. Gick och la mig i min egen säng sen och vaknade nyss.

Åh vaknade med härligaste smset från min underbara syster (som kommer till Sverige imorgon!!!!). Here you go:

"..jag drömde hemskaste drömmen!
Jag drömde att jag ville tatuera mig & så föreslår du en extremt ful tatuering på min vänstra arm. Det är flera fyrar & på varje står det en bokstav, tillsammans blir det: BENSIN. Usch, det var så hemskt!
Jag tvekar lite, men du tvingar mig att göra den & när jag ångrar mig efteråt blir du arg. Inte ok!
Men du skulle aldrig göra så på riktigt! God morgon! Jag älskar dig <3" 

Hahahha ååh, kan inte hjälpa att fnissa sönder när jag skrev det här. Älskar dig syster. <3

Nu gör vi den här dagen!


hahahhhahah couldn´t help it!

Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHAHHAAHH!!

2010-06-08 @ 12:19:45
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0