6 juni

God morgoooon.

Seriously. När jag vaknade för någon timme sen trodde jag att min rygg skulle gå av. Hur kan man vara så trött?

Idag bär det av till Stockholm och släktträff! Sjukt mys, älska älska. Min syster är dock i Tyskland och kan inte ge mig moraliskt stöd men jag får använda Natalie som backup hehe.
Tyvärr skulle vi också haft klassåterträff idag vid 16 men jag tror inte att det hinns med :( Shame, älskade klass.

Måste hurry hurry här. Fast jag tror inte att jag orkar sminka mig så då får jag ganska gott om tid ändå. Parteey.

Uh btw, ska inte äta något förrän nästa år. Gårdagen bestod BARA av mat. Eller okej, överdrift. Men mycket mycket mat. Äsch, sluta babbla nu.

Ha en awesome dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0