5 juni

God morgon!

Har precis sparkat ut Emilia som skulle hinna med något tåg och nu sitter jag här och försöker komma på hur jag ska hinna allt som måste fixas.

Gårdagen var kaos! Jag + Sandra + klackskor + tusen studenter är ingen bra kombination. Fick månadens träning avklarad igår iaf när vi SPRANG genom hela Uppsala fyra gånger. Ingen överdrift.
Springa . Uppsala . Fyra . Gånger . 
Kul hade vi iaf och när alla mottagningar var avklarade dumpade jag och Emilia allt vad fester heter och sen däckade jag, Emilia och Natalie i soffan och kollade på film med tjockisfika. Awesome dag.

Idag ska det serveras igen! Haha yes, älskar det! Matildas syster Olivia gifter sig långt ute i ingenstans och jag har lovat en panikande Matilda att hjälpa till. Måste bara hitta dit hehe, stället ligger obviously så långt från stan man kan komma. Well well, det ordnar sig :)

Måste börja göra mig i ordning, har ingen koll på när jag ska åka eller hur länge jag ska vara borta. Good job.

Ha en awesome dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0