22 juni

Åh sunny day <3 Har haft en underbar dag!

Började med att fixa undan i mitt rum, man kan faktiskt se golvet nu! Awesome!! Sedan åkte vi iväg till en strand längre bort där det var sjukt fint väder. Jag, Lollo, Henrik och Anneli simmade ut till en nerbajsad flotte och solade, hur awesome är inte det? Och, visste du att äppelbitar i sallad är typ galet gott? :D

Efter massa sol och faktiskt jättevarmt bad la vi oss på en filt och spelade kort, det är sommar. Haha vet du hur blek manneli är jämfört med henrik. That´s so awesome dude!

Sidorspår- uuh mitt ben och hela foten somnade. Creapy :O

Jaja, sedan åkte vi och hämtade en Judit och hyrde Sherlock Holmes på vägen hem. Kollade på den fram tills typ nyss och nu behöver jag soova. Vill vara frisk imorgon, hatar att vara småsjuk! Orkade inte riktigt dra till Storvreta och Jocke ikväll. Men men, det ligger en hel sommar framför :D

Ha det awesome, tror vi ska kolla på himym nu :D

Bless <3

Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHAHAHHA FU! Vänta bara tills jg kommit hem från turkiet!! ;)

2010-06-23 @ 16:37:29
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0