21.15 - snark tack

Är sjuukt trött. Vill sova. Men icke får man det.

Måste packa och för att kunna göra det måste jag städa. Inget konstigt tänker du. Jo it is. Igår tänkte jag röja undan lite men: jag gick in, jag suckade och jag vände mig om och gick ut.

Var på stan med Sandra och Sara idag. Hade med mig pengar men hade en anledning (vilken jag inte alls kommer ihåg) till att jag själv inte skulle köpa nåt utan bara vara smakråd och, typ, äta jordgubbar. Like that plan!

Hem kommer jag med en lite tunnare plånbok och tre asmysiga tröjor och annat kul istället. Försöker verkligen komma på vad anledningen var att jag inte skulle köpa nåt men sorry.

Jaja. Borde få tummen ur och helt enkelt börja röja. När jag var liten hade jag en bok med en städlista i. Borde kanske rota fram den ..

Hugs.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA ååh, blir lika glad varje gång du uppskattar mina tråkigheter hahah :D:D

2010-06-10 @ 23:01:35
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0