21 juni

God morgon! :)

Vaknade för en stund sen med en sjuk dröm kvar i huvudet.

Skulle flyga utomlands med två tjejer jag aldrig träffat förut, som dessutom var bästa vänner. Inne på flygplatsen (som är en enda jättestor lagerlokal) finns det toaletter längs alla fyra sidor och flygplanet står mitt i rummet. När jag kutar in (jag var obvously sen också) så pajar handtaget på väskan, jag hittar inte passet och allt blir kaos. När jag äntligen lyckas fixa det så får jag höra att man ska springa över bergen för att checka in och att flygplanet går om fem minuter.

Skönt att vakna sen hehe.

Idag blir det nog grillning lite senare, får se hur planerna går!

Ha en awesome dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0