02.40

Emilia har däckat i min soffa. HIMYM är ganska beroendeframkallande.

Utanför mitt fönster kvittrar en fågel. Vad gör den uppe så här tidigt!?

Jag borde borde borde sova. Ska upp om sju timmar. Oj crap. Vi ska bada imorgon och mina ben har inte sett vax eller en epilator på lite för länge. Stackars strandmänniskor all around. Eller ja, jag hoppas att det är ännu en sån där grej som bara jag tänker på. Ja tack!

Nej nu måste måste måste jag sova. Ska inviga min hatt imorgon som jag köpte för 300 år sen. Jag är bra på att köpa saker och sen inte använda dem. Idag hittade jag två grejer med prislappar på i garderoben. And there is more om jag skulle leta. Men nej, det är roligare att köpa nytt heheh.

Sluta babbla nu tjejen. God natt hallonkatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0