01.12

Hemma, lite brunare och lite bättre (höhö).

Stannade på the strand läänge, mys! Jag, Elin och Jock badade och solade och när Elin drog spelade jag och Jocke kort tills vi ville dra. Det var faktiskt skönt att bada trots att det var kallare idag. 

Stannade till på ica på vägen hem och väl hemma däckade jag i soffan och försökte samla krafter inför kvällen hehe ;)

Åh orkar inte skriva meer. Bort mage. Okej gör det fort.

Vänner kom hit och vi bakade och lekte ute på lekplatsen och kollade på himym och babblade och åt och lyssnade på musik och däckade i mitt rum.

Så, nu tänker jag sova. Måste friskna till, imorgon blir det antingen bad igen eller så träffas jag och underbara Jenny. Saknar tösen <3

God natt älsklingskatt (zzz)

Kommentarer
Postat av: sandija

du har fin blogg! klicka gärna ofta in min blogg. allt bra med dej? =)

2010-06-24 @ 14:12:20
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0