00.28

Åh vilken gälen dag. HELT crazy! Hahaha can´t help laughing!

Tänker inte ta allt och alla detaljer men den delvis har innehålt följande:
- inbrott
- cykelfix
- mobiltappning i stadsparken
- galen grill
- spontanbio där vi hördes högst av alla
- gunga som småbarn
- race genom stan mitt i natten
- pannkakor
- picknick med främling
- pysselimpuls (mitt i natten det också)
- smickrande video på fb

Åh det är så mycket jag vill skriva om men jag skulle ångra mig efter ett tag. Och jag tror inte vännerna skulle bli så glada hehe.
Nu ska det bli HIMYM-maraton med systeryster och Emilia (man fastnar, läskigt!!!). Läste på ankans blogg att jag ska åka och bada imorgon, ska bli intressant och se när syster ska berätta det.
Haha funny story. I min familj får jag höra alla saker vi ska göra tillsammans sist av alla och ofta av andra människor. Till exempel igår natt fick jag höra av Sara att hon skulle med mig, syster + massa andra folk och grilla. Fick reda på det av syster på morgonen sen. Yes, jag har verkligen mycket att säga till om här. Inte negativt iofs, får alltid glada överraskningar :D

Kram och god natt <3


Kommentarer
Postat av: ankan

Hahahah :D

2010-06-22 @ 20:43:33
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0