Oj .. hej klockan, såg dig inte

Hmm .. Ska kanske sova snart?
Ska tydligen ta bussen om 8 timmar. Innan dess ska jag ha packat för grönan + vecka i Norrland, röjt hela rummet och sovit. Öh.. This will be intresting hehe.

Hittade gamla bilder från ett av besöken på den gröna lunden förra året. Nostalgi till max med massa galna kvinnor som står och bölar utanför spökhuset (typ hehe).

Grönan 09!




Haha älska maniacminen i lustiga huset

ååh älskar den här bilden! jag och sara mitt i pop-expressen! älska <3

haha hi darling! spana in långa killens min <3
+ måånga många fler bilder.

Åh ska man inte bestämma kläder och sånt innan? Craap.. måste skynda skynda!
God natt! Bless <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0