lovely

När jag satt på mitt rum och som allra mest njöt av att äntligen få andas ringer telefonen.

Elin: HEEEJ. Vi våldgästar dig.

Jag: Nej det gör ni inte. (Zzz)

Elin
(och nu Elisabet skrikandes i bakgrunden): JOOOO det gör vi mahahha.

Jag:
Neeej det gör ni inte. Jag sover och vi kommer inte vara vänner längre.

Elin+Lisa:
Jooooo det kommer bli JÄÄÄTTEKUL! Har du kläder på dig? VI KOMMER!

Jag: (sovande jag tror att jag fått en smart idé) Nope, inga kläder här. Kom inte..

Elin+Lisa: KLÄ PÅ DIG FÖR VI KOMMEEEEER.

Eh ja. Typ så lät det och min smarta idé spoilades. Why? Var ju sjukt övertygande!

The guilty people, läsandes kalle anka. Normal huh?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0