dö spindel DÖ

HAHA glömde berätta.
Tidigare idag när jag skulle duscha hände VÄRLDENS VIDRIGASTE GREJ. Uuuusch, äckelkänslorna kommer tillbaka.

Jag ställer mig helt fredligt i duschen och sätter på vattnet. Ur avloppsbrunnen kommer en grej som jag trodde var en död fluga som flöt upp. Okej, MYCKET större en en fluga men jag trodde att det var en multifluga eller nåt. Så jag ställer mig ju och försöker spola ner skiten igen men så bara går det inte.
Och HELT PLÖTSLIGT fäller den ut massa ben och börjar krypa runt i duschen! En sjuuukt stor spindel kryper omkring och försöker döda mig så jag springer ut och skriker på min bror som får hoppa upp ur badet i andra badrummet. Han ba "eeh okej, den VAR stor". Jag ba "eh JAHA" liksom. Eller okej du fattar.

Sen när han fått ut kräket så ska jag ju börja duscha. Men då får jag upp massa bilder i huvudet av spindlar á la Harry Potter som kryper upp ur golvbrunnen så jag ställer mig och spolar sönder vatten ner i golvbrunnen i tio minuter innan jag vågar gå in. Och när jag väl duschar så ställer jag mig varannan minut och spolar sönder ner i golvbrunnen i några minuter innan jag vågar fortsätta.

Himla sucker man är ibland, men spindeln var sjuukt äcklig.

Well well, så gör man om man hittar en spindel i duschen.

(tänkte googla fram en bild på en spindel då jag inte fotade, men hejdade mig i sista stund. smart tjej ibland!)

Kommentarer
Postat av: majs bajs

hahahahahhahahahahaahhahaha feel your pain man!!

2010-07-13 @ 21:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0