blabla

Sitter och äter mig tjock på choklad. Vissa säger att choklad botar magont. I tillfällen som dessa tror jag som attan på det. Fatcamp -10 here i come!

Har spenderat de senaste 24 timmarna hos Elin mitt ute på landet. Heeej mys! Innan dess låg jag och stekte på en varm strand med vänner. Det var också mys.

Elin är galen. Jag med. Vi slogs mot bromsar (bronsar?) som var elaka. "Hej jag heter Theodor" och "hon övar poledance" blev dagens citat. Vi äger på att berätta sagor.
Och så svängde vi förbi underbara Jenny. Saknad båda flickorna som attan! Träffade Kristian lite kort också. Just det tillfället jag inte ville träffa någon, på en 40-gradig buss osminkad.

Mår inte jättebra, ska försöka bli frisk.

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi hade det så HIMLA kul! I like you girl! PÖZZ

2010-07-04 @ 01:10:07
Postat av: aneli

DUDE. Magont botas inte av choklad om du är laktosintollerant.....?



Viiiiiisst????? Heter det brons eller broms?

2010-07-04 @ 21:39:31
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0