åh sova. tack!

Äntligeen sova. Är trött som baaara den efter allt, men gälet har det varit.
Vet inte vart jag ska börja ens. Just nu är vi hemma hos en tjej som heter Sally, skön kvinna. Ska sova här i natt (det är för långt för att fara hem till nelly. Surprise? haha nej, är i norrland) och imorgon.

Åh har haft de bästa dagarna på ett bra tag nu. Åkte och träffade Julia igen idag. Bakade pizza och körde moppe igen. Inte lika kul nu, den här gången var det punka så vi höll på att dö. Ska aldrig köra igen, aldrig.
Oj sidospår. Bra grejer var det ju hehe.

Åkte upp till Umeå idag och det var typ bäst! Såg Salem också. GAAH. Gillar´t! Fick gryyymma bilder, ska säljas dyrt hehehe. Ska sova nu och sova i tre hundra år ungefär. Imorgon är det värsta happening här i byn. Säkert en älg eller nåt. Eller så ska det bakas tunnbröd höhö.

Jaja, hör av mig. PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Emäliäää

nice.. värst va du är ute o far då. fara hit o fara dit. nu far jag snart te stugan. har typ inga pengar på mobilen men du får garna glädja mig med lite knäppa mess ändå ;)

Loove! kram på dig, kram till er norlänningar också!

2010-07-09 @ 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0