4 juli

Pheew hemma.
Shit vilken underbar dag! Värme people, värme.
Det är tyvärr för varmt för att sitta inne så jag kör en typ snabb update bara sådär liksom (höhö).

Började dagen med att knalla runt på stan och köpa massa småsaker. Blev även ett par klackar rikare - wohaa. Måste måste bara nämna att de är
s t o r l e k  3 5. Alla hörde? TRETTIOFEM. I know, wierd!

Jaja efter stan drog vi vidare till stranden där Marianne (manne..) var, äntligen hemma bruden! Låg och stekte, jag plaskade fötterna och grejer eftersom jag fortfarande inte får bada. Sucks att kolla på när folk har askul i det underbart varma vattnet .. <3 Läste ut första HP boken också. HÖR DU DET ANNELI!? Har jag en talan nu eller? ;)

Kom hem nyss. Utanför grillas det och jag måste snart börja packa.
Packning 1 - imorgon måndag, GRÖNA LUND!
Packning 2 - övermorgon tisdag - NORRLAND!

Oj nu dör jag av värmen här inne. Måste sluta med det, ha det awesome! Blir det ingen update på ett tag vet du varför. Puss <3

Kommentarer
Postat av: hplover

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :D:D

NU har du en talan young man!

2010-07-04 @ 21:39:59
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Det var ju verkligen VARMT idag! :D

2010-07-04 @ 22:18:06
URL: http://azizaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0