31 juli, dagen av impulser!

Jag fick en stor fet impuls. Jag vill göra om ALLT! Hela bloggdesignen, hela stilen, hur jag lever. Okeey, inte så drastiskt men nästan. Du fattar huh? Awesome.

Borde verkligen verkligen sova nu. Klockan är 02.40 och jag ska stå och göra glass om mindre än 8,5 timmar. Funnyyyy. Och jag är glaaad. Jätteglad. Faktiskt. Det är typ bra. Okej jag ska sova. Får väl se till att köra på vettigare inlägg när livet rullar igång normalt igen efter europakonferensen.

Men vänta! Nej just det! Jag åker ju ut i europa då! Attans alltså .. Well well, what to do liksom?



Totally normal dagar på euk.

Oh no. Kom på att det är värsta fint väder imorgon och mina ben är äckel. Vad gör man nu då!? Kan ju inte epilera benen nu, hinner intää. Jaja jag och mina i-landsproblem ska gå och sova. You should too!

God natt LUSSEKATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0