28 juli

MEN SHIT!! ÄR DET BARA JAG SOM RÅKAT REFLEKTERA ÖVER DAGENS DATUM!?!?!?
Yes det behövdes VERKLIGEN tas med stora bokstäver. Hej ångest liksom.

Okej paniken får vänta. Kom hem ovanligt tidigt idag, långt innan tolv! Helt underbart med sömn en dag faktiskt. Jaja vet inte vad jag ska säga. Europakonferensen rullar på och so do I höhö. Vill egentligen bara sova men det var så länge sen jag skrev något så sömen får ligga på hyllan en stund till. Jaja, här kommer en bunt härligt oredigerade bilder. Enjoy!































Aaah varför tar det så lång tid!? WHY!? Jaja allt för idag då. ANNELI kolla hur mycket bilder jag la upp på er. Just for you. Oh like the konversation. Well well, god natt guys (höhöhöhöhö). KRAM!


Kommentarer
Postat av: guys

Hahahahhah oooh, tack! :D :D men I might ask you sen om att få bilderna skickade heheheheh :D



Bilden är från gröna lund btw, i kön till Jetlane tror jag :D

2010-07-28 @ 15:29:29
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0