23 juli (typ..)

Hallååååå I´m BACK! Hej hej Uppsala.
Har härmed slutat jobba och ska njuta sönder resten av sommaren. Punkt.

Början av dagen spenderades med att säga hej då till farbror med fästmö som åker tillbaka till Vietnam idag :(. Därefter hittade jag myysigaste affärerna på Odenplan och var ju gripande tvungen att kolla in allihop och få med mig massor av mysiga saker hem. Sedan, dagen till ära, åt jag och far på en vietnamesisk restaurang. Helt okej faktiskt!
Kom hem och trött som ett as sätter jag mig och njuter av ledigheten (läs: sover på en stol..) men får snabbt reda på att jag inte får sova längre. Lisa och Elin våldgästar och jag hade inget val än att gilla läget typ hehe. okej like you a lot <3 Mys att se er!

Så vi drog och köpte två pizzor och väl hemma kollade Lollo och Ida på Avatar. Så vi hakade på och varvade med att läsa Kalle Anka högt hoho. Yeees, so so normal (läspandes).
För en stund sen kutade flickorna till bussen och jag vill soooooova. Eller jag fick en impulsa att koka pasta men jag är inte hungrig. What´s up with that liksom?

Jaja får se vad jag gör. Snart sova sooovaa.

God natt guys. Sjukt o-roligt inlägg, i know, men snart kommer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0