16 juli

God morgon. Eller eh förmiddag då.

Vaknade för någon timme sen men jag var bara tvungen att kolla på ett avsnitt himym. Jaja nu är jag här!
Postade ett inlägg igår som aldrig kom fram? Wierd. Skrev i alla fall att jag fick en ledig dag, som är idag, och att det är huur skönt som helst. Har jobbat arslet av mig så det är skönt att få sova ut idag.

Oh igår kom mamma och Lollo och hälsade på mig på jobbet. Lollo hade med sig sjuuukt fina presenter till mig från Öland, så himla söt! <3 Och sen köpte de brownies till mig! Fatta sött? Jag har suktat efter choklad hela veckan (Det finns inget som innehåller socker hos min farfar. Serious. Kill me..) så det var mer än välkommet.

Ska gå och ta en dusch nu, ska senare på stan. Hörs när vi hörs (åh älska sommar <3)!


Hårt jobbande tjej!

Kommentarer
Postat av: Vemundjasmine

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-09-08 @ 11:29:06
URL: http://vemundjasmine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0