12 juli - sommar <3

Visst är det underbart? Att titta ut genom fönstret och se solen skina på allt som lever. Love it!

Har varit skitduktig idag, måste ju bara dela med mig. Har tvättat, städat, duschat, packat och gjort massa andra viktiga saker (hoho viktig tjej).
Gårdagen spenderade förresten på en strand och senare framför Stolthet och Fördom. Orkade inte riktigt se VM, inget hände ju liksom!

Nu ska jag kasta ner det sista i väskan och sedan ragga lite skjuts. Ska träffa underbara vänner och det var huuuuuur länge sen som helst då alla varit borta. Åker bort imorgon förresten och jobbar. Ska nog sno åt mig lite internet och köra någon uppdatering.

Bjuder på två sommarbilder från förrförra sommaren, från en av de bästa platserna i världen. <3

Seriously, jag VAR brun.

<3

Ska sluta svamla och göra något vettigt.
Ha en underbar kväll babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0