Merry Christmas


weheartit.com

Åh är så tacksam!

Sitter på min nya, underbara, stora och vit-och-fluffig-som-moln matta och lyssnar på The Christmas Song och Christmas Lights som faktiskt ännu inte har blivit uttjatade.

Har haft en så galet mysig julafton, totalt över alla förväntningar! Dagen fylldes med familj, släkt, vänner, julmusik, mat, film, fina sms, julklappar och till sist midnattsmässa i Domkyrkan.

Kände att jag säkert skulle rulla vidare i livet efter den här julen, men icke! Fick simkort på Fyrishov så nu ska jag och systrami börja simma tills det är dags att ta tag i dansen igen, tack så jättemycket mam <3

Har haft en underbar jul, och dagarna innan var inte sämre! Julmys hemma hos fina fina vänner, Greveholmmaraton hos Nolssins (ihihi vi åt saffransgrejen idag och alla älskade den, awesomeness! tack för ballerinorna också flickor <3), sista-minuten-julpynt, galet mycket julbak och galet sena nätter, lillejulafton och sen massa julshopping med awesome. Allt som allt mys. Men det underbara är ju att det inte är slut än, det har bara börjat!

Imorgon ska jag upp tidigt (hahha alltså innan halv ett) men jag ville verkligen bara önska er en God Jul!
May all your days be blessed, lots of love <3


weheartit.com

Merry Chrashmax vava :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0