mysdag och sånt <3

Ibland får man sätta roligare saker före viktiga, typ som idag. Krigade i 12 centimetersklackar i genom snö och is, med en astunn höstjacka fastän det var skitkallt ute. Men det behövdes på något konstigt sätt <3 Jag behövde det liksom. Känner någon igen igen sig här?

Hade en sjukt mysig dag med systrami <3 Vi åkte skidor (pensionärsstyle med längdskidor, yeah!), drog till stan för att äta på Tzatziki, hyrde Valentines Day och hade sen filmkväll.
Finaste födelsedagspresenten, tack systeryster!












Detta händer här, mys! <3 Åh måste visa julkrubban jag designade i år här hemma någon gång, så sjukt mysig!

Önskar btw mitt hår såg ut som det gör på bilderna. Nu är det eeeckligt och uppsatt i samma äckliga knut det varit de senaste två dagarna. Ledsen för kräkvarningar men aa, borde göra något åt det.. Typ tvätta det kanske? Tåls att tänkas på höhö.

Älskar min kisse förresten <3 Finaste i världen.

Nu har jag suttit här alldeles för länge för att de sketna bilderna ville inte laddas upp grr. Nu ska jag borsta tänderrrrrrrrna och läsa massor massor. Men god natt, hörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0