allt i världen

Oj vad jag inte hunnit skriva, men oj vad awesome jag har haft det!

Hade dansuppvisning igår, gillar gillar.

Hahahhahahhaha jag måste bara berätta hur awesome jag och Markus är! Eller ja, halvt berätta för det ska bli en överraskning ;) Vi gick till ÖB idag efter skolan för att köpa hemlig sak. På fredag, då du.
Sen drog vi vidare till stadsbiblioteket och pluggade helt tysta i en timme. Det är ganska coolt. Lisa och Sara joinade oss och efter några timmar (av plugg och icke-plugg hehe) drog jag och Sara hem till Josefin för lussmys.

Oh fick en Disney Prinsessor-julkalender. Kärlek <3
Den här veckan har jag miljoner prov och uppgifter så jag vet inte när vi hörs igen. Men jag återkommer babys!

Puss.

(hällde nyss ut en skål yoghurt och müsli över mig och en kompis tröja och golvet och datorn. untz untz på den. jag ska upp om mindre än sju timmar. jag ska plugga innan dess, wohoo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0