untz untz untz

Haha shit. Vad är det för skola jag går på?

Slutade halv tolv (läraren bestämde sig för att inte dyka upp tydligen) och fick reda på det vid halv ett.
Woho tänkte happy tjej, nu kan jag ju plugga untz untz untz.

Näe. Satt och löjlade mig med alla andra sega människor och efter en väldigt oproduktiv timme kom naturtreorna ut. De är totaaalt döda. De hade tydligen haft Nationellt prov Matte D i fyra timmar, partyy. Allvarligt, dead people walking. Röda ögon, massa Monsterdryck all over och övertrötta folk. Men det var kuul att någon var tröttare än mig hehe.
Beate tjuvlyssnade bakom ett par jackor när jag pratade allvarligt med en vän. Dog av skratt!

Så kommer David helt random. Alla frågar om han hade slutat. Han svarade att han inte hade någon lektion idag.
???

Alla frågar varför han är i skolan då. Han svarar att han inte hade något annat för sig.
!?!?!?

Nu ska jag fortsätta plugga. Har typ inte gjort något och jag slutade för jättelänge sen.
Brrra jobbat untz untz untz.


Fierce på den untz untz untz

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

HAHAHAHHAHAHHAHA gömmer sig bakom några jackor!!! :'D

2010-12-08 @ 20:35:42
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0