tröttbabbel jaa

Klockan är över tolv. Awesomeness! Eller nåt.

Jag har inte skrivit klart mitt reportage, men jag har gjort klart allt annat jag skulle! Utom städat rummet typ hehe. Men jaja life goes on jääh.

Snart jullov och det välkomnas med öppna armar för jag har sovit ganska mycket för lite på sista tiden (bara att face the fact, klockan är över tolv och jag går i skolan imorgon..) men det har varit hyfsat värt det ändå. T.ex nu satt jag och lite folk och kollade på film, myys.

Idag lånade jag fem böcker. På engelska. Jag kommer bli mucket schmart mucket schmart.

Kangarooo.



Jag kallas förresten Ariel nu för tiden, som omväxling till Törnrosa. This is me, my hair and my new awesome dress btw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0