systeryster

Ååh har haft en så sjukt awesome dag!

Kom hem ganska nyss från Judith i en bil där jag, syster och 5 killar spårade sööönder hela vägen hem. Så sjukt himla kul!
Nu när vi kom hem insåg vi att vi glömt massa saker hos Judith, bl.a. kameran, min neccessär och en del presenter (Majan vi har dina vantar! Nu är de mina mahaha), hur kan man glömma sånna livsnödvändiga saker!?

Kvällen och dagen var i alla fall awesomeness. Vet inte var jag ska börja, hände mucho. Det var fullt hus i alla fall, säkert 50-60? Så många sköna norskar också, awesomeness.
Massa massa fika som jag skötte om och fyllde på hela kvällen (snel systeeer?), musik, jättespårade samtal, fuldans, The towel (ni vet var ni hörde om det först, right?), limbo, salsa, presenter och bara massa spår.

Det hela avslutades med att vi vid tolvslaget satte på någon skitbra musik, skrek GRATTIIIS till systrami och överraskade henne med en snötårta (hahahaha verkligen ALLT fika var slut) med ett ljus i och en torr lussebulle vi hittade långt inne i ett skafferi och sjöng falskt. Glad syster är mys <3

Ja som sagt, kameran är kvar hos Judith så inga bilder på den. Eller jo förresten, hon är för snygg för att döljas.





Grattis på födelsedagen underbar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0