romphaa

Oj det var länge sen något hände här. Ledsen, men jag lever och då får man fullt upp liksom!

Det är julpyntat och fint här, allt blir så sjukt mysigt ju <3

Julfest, födelsedagsbarn, julshopping, pms-damp, fina sms, ankor, sena nätter, tjocka duntäcken, kortspel, spårade samtal, filmer och mys har hänt sen sist. Helt okej har livet flytit på alltså.

Jag fick en stark lust att åka skidor idag. Vill vill vill. Kanske blir en åre-resa på sportlovet? Oj vad jag vill nu när jag tänker på det! 

I morgon får jag min födelsedagspresent av systrami, Tzatziki och filmkväll. Lite mys sådär.

Jag har jullov. Gillart. Puss och god natt <3






Japp, så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

åh, ja ba Vilken cool hårfärg hon med svart tröja ser ut att ha, sen bläddrade jag ner och insåg att det var du... du får hjälpa mig att bestämma om jag ska färga mitt hår imorgon (bestämma imorgon, not colouring då)!!

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA awesome andra bild btw!

2010-12-21 @ 12:03:39
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0