Prins och firande



Har haft världens mysigaste morgon!

Haha i morse när jag och Nathalie skulle slå in presenter var vi så sjuukt trötta. Rufsigt morgonhår, kisar med ögonen och får hest fram ett svar när den andra sluddrar fram en fråga. Men presenter blev det och systrami blev jätteglad,
happy b-day <3

När alla hade åkt iväg utom jag och syster så var Prinsen av Egypten på TV, så himla fin! Älskar den jättemycket, musiken är himmelsk och jag älskar ännu mer att det verkligen är en sann historia! Världens bästa morgon med världens bästa syster <3

Nu ska vi ha skönaste och slappaste födelsedagsfirandet ever, låter underbart i mina öron. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0